Sluta curla sönder era barn!

curlade-barnAlltså, när jag gick i skolan så tyckte jag att det var så otroligt pinsamt om jag fick en tillsägelse av lärare, speciellt i låg- och mellanstadiet. Men idag så får ju nästan lärarna en utskällning av eleverna när de säger ifrån.

Jag vill ju hävda att detta är för att föräldrar av olika anledningar jag curlat sönder sina barn. De har ingen respekt för folk och de visar ingen hänsyn för att de är så vana vid att de alltid från som de vill och att det alltid är de som står i centrum.

Så läs gärna detta debattinlägget, jag tyckte det var otroligt bra och tänkvärt.

2 reaktioner på ”Sluta curla sönder era barn!

Kommentera

